Opublikowano

Grzejniki energooszczędne w reklamie

Poszukujesz grzejników energooszczędnych ? Równie dobrze możesz szukać białego kruka, czterolistnej koniczyny i suchej wody. określenie „grzejniki energooszczędne” zostało ukute przez cwaniackie firmy szukające łatwego zarobku i głupiego naiwnego klienta, który nie uważał na lekcjach fizyki w szkole podstawowej. Każda myśląca osoba wie, że grzejnik posiadający termostat grzeje i zużywa energię do momentu osiągnięcia nastawionej temperatury. Dlatego też rachunek za prąd będzie zależał od temperatury nastawionej na grzejniku oraz strat ciepła w pomieszczeniu, w którym został on zainstalowany. Im straty mniejsze tym krócej grzeje grzejnik. Dlatego można ewentualnie mówić o budynku energooszczędnym, a nie grzejniku. Ta podstawowa wiedza nie jest także mocną stroną firm zajmujących się reklamą. Na szczęście istnieją jeszcze agencje reklamowe w Warszawie, które potrafią w rzetelny sposób zainteresować klienta.